W czasach, gdy spoty telewizyjne i reklamy na billboardach nie wystarczają, aby przyciągnąć ruch, te 24 narzędzia do content marketingu pomogą zainspirować, stworzyć i wypromować Twoje treści.
W ciągu ostatnich kilku lat marketing treści zyskał ogromną popularność - nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w Europie. Potencjał marketingu treści jest ogromny, ponieważ pozwala on firmom na rozpowszechnianie dostosowanych do potrzeb treści wśród swoich klientów za pośrednictwem szerokiej gamy platform społecznościowych i biznesowych. Poniżej przyjrzymy się bliżej marketingowi treści, a następnie przedstawimy 24 przydatne narzędzia, które pomogą Ci udoskonalić Twoją strategię.
Zalet content marketingu w porównaniu z konwencjonalną reklamą jest wiele. Ten styl marketingu pozwala na bardziej dogłębne spojrzenie na produkty i usługi firmy, podkreśla mocne strony firmy lub opowiada jej historię, a także nadaje unikalną tożsamość marce. Konwencjonalne reklamy po prostu nie mogą osiągnąć tego wszystkiego. Co więcej, dobrze napisany artykuł, spektakularne wideo lub fajna infografika mogą stać się viralem i odnieść trwały sukces.
Nowi klienci nie pojawiają się znikąd, a Twój blog nie zyska w magiczny sposób czytelników tylko dlatego, że jest dobrze napisany i ładny. Na szczęście istnieją narzędzia, które pomagają marketerom i firmom z branży e-commerce tworzyć i rozpowszechniać przydatne i zabawne treści. Przyjrzyjmy się 24 zasobom, które mogą zwiększyć zasięg Twojej marki, zbudować wpływy i zwiększyć konwersję w skuteczny i zrównoważony sposób.
Ta popularna platforma społecznościowa narodziła się z założenia, aby mieć "najlepszą odpowiedź na każde pytanie". W ten sposób Quora jest miejscem dyskusji na temat pytań i odpowiedzi. Za pośrednictwem tej platformy, marketerzy treści mogą zidentyfikować trendy, komunikować się z innymi i oferować wysokiej jakości odpowiedzi na wszelkiego rodzaju tematy, aby stać się ekspertami.
Reddit to spełnienie marzeń content marketerów, którzy mają do dyspozycji 36 milionów użytkowników i miliardy komentarzy. Znajdź inspirację dla swojego następnego projektu dzięki trendom na całym świecie i sprawdź, które nagłówki są najbardziej skuteczne. Zamieść właściwy temat z właściwą strategią, a może się okazać, że będzie on wirusowy.
Z Pocket, możesz zapisać swoją ulubioną historię, wideo, lub artykuł i wrócić do niego później. Narzędzie łączy się również z 300 + aplikacji innych firm, aby pomóc Ci zorganizować swoje ulubione zasoby.
Na Alltop, masz najgorętsze historie na wiele różnych tematów. Znajdź pomysły na swój następny wpis na blogu!
Z Buffer, możesz łatwo udostępnić swój najnowszy post na wszystkich swoich kanałach social media. Jest to inteligentne i wydajne narzędzie do codziennego udostępniania treści. Podpowiada nawet najlepszy czas dla Twoich postów!
Hootsuite to pulpit do zarządzania mediami społecznościowymi, który pozwala łączyć różne konta i rozpowszechniać treści za pomocą kliknięcia przycisku - 10+ milionów profesjonalistów ceni tę usługę nie bez powodu.
Niezwykle popularna strona internetowa, SlideShare pomaga zaprezentować swoje media w atrakcyjny sposób. Jest to często pomijane narzędzie, które może przyciągnąć uwagę do Twojej strony. Dzięki SlideShare, prezentacje PowerPoint stają się przeszłością!
Zaprezentuj swoje informacje prasowe online ogromnej publiczności 30,000 dziennikarzy, 250,000 subskrybentów i 3 milionów odwiedzających miesięcznie. Dzięki PRWeb, Twoje informacje prasowe będą zoptymalizowane pod kątem SEO i dystrybuowane w sprawny sposób.
Możesz analizować prawie wszystkie dane swojej strony internetowej za pomocą Google Analytics. Obejmuje to takie rzeczy jak współczynnik odrzuceń, trendy w ruchu i dane demograficzne. Te informacje pozwalają Ci zobaczyć, co jest popularne na Twojej stronie, a co nie - pomagając Ci zaplanować przyszłe ulepszenia. Łatwo zrozumieć, dlaczego Google Analytics jest jednym z najlepszych narzędzi analitycznych.
Feedly to czytnik RSS (prawdopodobnie najlepszy), który rozrósł się do 7 milionów użytkowników. Ma wiele zastosowań, a jednym z nich jest tworzenie treści. Pozwala na gromadzenie postów publikowanych z różnych źródeł w jednym miejscu, dzięki czemu można je szybciej skanować. Prawdziwa oszczędność czasu!
Możesz użyć Twittera jako narzędzia do wyszukiwania trendów na całym świecie lub w konkretnym regionie. W ten sposób można uzyskać aktualne spostrzeżenia, które pomogą w formułowaniu treści. Ponadto, możesz wyszukiwać hashtagi związane z Twoją dziedziną, aby obserwować zainteresowania odbiorców.
Dzięki Quuu Twoje konta w mediach społecznościowych działają na autopilocie. To narzędzie pozwala poświęcić więcej czasu na inne obszary swojej działalności. Quuu pomaga Ci znaleźć odpowiednie i dopasowane do Twoich potrzeb treści.
Visual.ly jest narzędziem służącym do tworzenia infografik i wizualizacji danych. Możesz pracować z ich ekspertami i projektantami, aby poprawić swoją grę graficzną. Jeśli potrzebujesz inspiracji, zapoznaj się z 30 000+ już stworzonych infografik.
Spraw, aby Twoje treści były bardziej interaktywne i mierzalne dzięki Uberflip. Włącz widżety społecznościowe, elementy audio i wideo do swoich plików PDF.
Animuj swoje treści w klipie lub prezentacji i umieść je na mapie dzięki PowToon. Wykorzystaj moc prezentacji wizualnej, aby zapewnić unikalne wrażenia.
Każdy może tworzyć swoje własne projekty i obrazy za pomocą tego narzędzia. Canva udostępnia Ci bibliotekę zdjęć stockowych, dzięki której możesz zacząć tworzyć własne obrazy, aby generować więcej kliknięć.
IFTTT automatyzuje treści, łącząc Twoje aplikacje i platformy tak, aby mogły współpracować ze sobą bardziej efektywnie.
Kolejnym narzędziem, które pomoże Ci zautomatyzować procesy jest Zapier. Połącz swoje najczęściej używane aplikacje i usprawnij swój przepływ pracy.
Jeśli chcesz zoptymalizować swoją markę z pomocą zespołu freelancerów, wielokrotnie nagradzana platforma Contently może być dla Ciebie. Możesz zarządzać wszystkim z jednego miejsca, nawet płatnościami dla swoich freelancerów i procesem redakcyjnym.
Textbroker to platforma samoobsługowa, która dostarcza Ci wysokiej jakości treści, ale to Ty odpowiadasz za cały proces - od początku do końca. Możesz wybrać swoich autorów z istniejącej bazy danych, aby usprawnić proces.
To narzędzie do zarządzania projektami, które może zrobić prawie wszystko. Trello pomaga Tobie i Twojemu zespołowi pozostać zorganizowanym i zredukować ilość papierkowej roboty. Dzięki Trello praca i współpraca z całym zespołem jest bardzo łatwa.
Paper.li jest jak internetowy kiosk z gazetami dla Twojej marki - tylko ten kiosk gromadzi treści z milionów źródeł w sieci. Paper.li zapewnia łatwą platformę do budowania rozpoznawalności marki i jej siły przebicia.
Używaj Evernote do śledzenia pomysłów na treści, do burzy mózgów lub do organizowania kalendarza. Co więcej, możesz łatwo dzielić się swoimi treściami z kolegami. Już nigdy nie przegapisz ważnej daty!
BuzzSumo jest jednym z najbardziej zaufanych narzędzi dla marketerów treści. Jest jak wyszukiwarka, która pozwala Ci zobaczyć najczęściej udostępniane treści na dowolny temat.
Jak widać, istnieje wiele narzędzi, które są ukierunkowane na content marketing. Poeksperymentuj z niektórymi z powyższych zasobów, aby przenieść swoją markę na wyższy poziom!