Nazwanie Internetu nasyconym byłoby niedopowiedzeniem. Istnieje ponad miliard stron walczących o uwagę, wszystkie twierdząc, że oferują rozwiązania czytelnicy szukają. Ale ludzie chcą czegoś, co mogą szybko przewinąć, aby znaleźć odpowiedzi - posty z listą pasują do rachunku idealnie! Odkryj 8 kluczowych korzyści z list postów dla każdej strony internetowej.

Blogi są wypróbowanym i przetestowanym sposobem na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny. Jednak niektóre posty otrzymują poważną uwagę, akcje, polubienia i komentarze, podczas gdy inne gasną, zanim zyskają jakąkolwiek trakcję. Wiele czynników idzie do tworzenia udanych postów na blogu, od dodawania przyciągających wzrok obrazów, do tworzenia obszernych serii, do posiadania dobrego ogólnego projektu strony internetowej. Wśród tych strategii, posty listy są doskonałym sposobem, aby przyciągnąć czytelników, prowadzić ruch przez dach, i zachęcić ludzi do akcji treści.

 

CZYM SĄ POSTY Z LISTĄ?

Listy postów są dokładnie tak, jak brzmią! Są to pomysły na blogi zebrane w formie listy. Czy zdecydujesz się oznaczyć każdy element z wypunktowaniem lub numer, posty listy są logicznie uporządkowane kawałki informacji przedstawionych w bit-size, czytelnik przyjazne porcje. Tak, czasami jest to takie proste. Przechodząc z zagmatwanego i rozwlekłego formatu do zwięzłego i uporządkowanego, możesz przyciągnąć więcej czytelników i zaangażowania, a także, miejmy nadzieję, zarabiać pieniądze, robiąc to.

 

CO POWINIENEŚ WZIĄĆ POD UWAGĘ PISZĄC POSTY Z LISTY?

Zanim zaczniesz przekształcać wszystkie swoje posty w schludnie zaprezentowane listy, wiedz, że mają one swoje miejsce. Podczas gdy dogłębne artykuły naukowe pasują do tradycyjnego formatu, zawierającego większe partie tekstu, lekkie, instruktażowe i powierzchowne kawałki są o wiele bardziej kompatybilne z tym formatem.

 


Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się oznaczyć każdy element wypunktowaniem czy numerem, listy postów są logicznie uporządkowanymi porcjami informacji, przedstawionymi w przyjaznych dla czytelnika porcjach.


 

8 NAJWAŻNIEJSZYCH KORZYŚCI Z TWORZENIA LIST

Na wypadek, gdybyś nie był przekonany, stworzyliśmy własną listę postów, aby przekonać Cię o ich mocy! Poniżej, odkryj osiem kluczowych korzyści płynących z dodania list postów do Twojej strategii blogowania. Dowiedz się, co sprawia, że są one tak bardzo shareable, dlaczego przyciągają powracających gości i jak wykorzystać je jako hub dla wewnętrznych linków.

 

1. POSTY Z LISTĄ SĄ ŁATWE DO NAPISANIA

Jeśli piszesz treści na swoją stronę internetową, ten punkt wywoła uśmiech na Twojej twarzy. Jeśli nie, twój zespół pisarski z pewnością to doceni. Posty listy są z natury łatwe do napisania. Format listy zasadniczo zapewnia domyślny szablon, który pozwala podzielić blog na kluczowe sekcje. Nie musisz nawet ciężko pracować nad splataniem tych kawałków razem.

Podczas gdy każdy post lista potrzebuje kluczowego tematu, każdy punkt zawiera oddzielny kawałek informacji, która istnieje niezależnie. Temat listy podtrzymuje element jednolitości, pozostawiając pisarzy, aby przejść z jednego punktu do następnego, nie martwiąc się o wypełnianie luk i wymuszanie przepływu.

Posty z listą są również doskonałym sposobem dla pisarzy, aby ćwiczyć zwięzłą komunikację. Ten format eliminuje nadmiar i zachęca pisarzy do przejścia od razu do sedna. Każda sekcja musi przekazywać główną ideę w sposób prosty, ale skuteczny. Pomiędzy długimi zadaniami, które wymagają rozległych badań i dogłębnych wyjaśnień, pisz posty z listą, aby ćwiczyć zwięzły język i odświeżyć swoją koncentrację.

 

2. SĄ RÓWNIEŻ ŁATWE DO CZYTANIA

Posty z listą są korzystne dla Ciebie i Twoich odbiorców. Tak jak są one łatwe do napisania, czytelnicy mają również łatwy czas konsumowania informacji w nich zawartych.

Listy są zachęcające dla czytelników ze względu na ich strukturę. Widok liczb lub wypunktowań, którym towarzyszą małe bloki tekstu i duża ilość białej przestrzeni, jest o wiele mniej onieśmielający niż długie bloki tekstu próbujące przekazać złożone idee. Przechodzą one od razu do sedna, podają czytelnikowi to, czego szuka na talerzu, i pozbywają się onieśmielenia.

Powinieneś również zaakceptować fakt, że większość Twoich odbiorców nie będzie z radością siedzieć i chłonąć każdego słowa. Nie zaparzą sobie herbaty przed kliknięciem w Twój link, aby przygotować się do hardcorowej sesji czytania. Szanse są, że będą one tylko nasiąknąć jeden lub dwa punkty na całej liście. W końcu szukają odpowiedzi na konkretne pytanie. Ludzie, którzy klikają, będą skanować listę, aż coś wyskoczy - umiejętne użycie podtytułów sprawi, że będzie to dla nich łatwe zadanie.

Pamiętaj, że różni czytelnicy mają różne zapytania. Podczas gdy każdy czytelnik może wynieść tylko kilka punktów, każdy punkt będzie służył swojemu celowi.

 

3. POSTY Z LISTĄ SĄ SHAREABLE

Postrzegaj posty z listą jako "całość", a soczyste samorodki poszukiwanych informacji w nich jako części, które tworzą całość. Jako kurator listy, to jest twoje zadanie, aby te bryłki jak apetyt-pożądanie jak to możliwe. Użytkownicy Internetu są w ciągłym poszukiwaniu kluczowych informacji, aby ułatwić życie - czy piszą zadanie, wpis na swoim blogu, lub szuka cytatu, aby wyciągnąć w ruchu do swoich platform social media.

Jeśli w ogóle zwracasz uwagę na media społecznościowe, zauważysz, że posty z listy zajmują wysokie miejsce, jeśli chodzi o udostępniane blogi. Tytuły takie jak "5 ćwiczeń, aby uzyskać Jacked" i "Te 10 żywności zmieni swoje życie" są wspólne widoki na Facebooku, Twitterze, i gdzie indziej. Tytuły te przyciągają czytelników i krzyczą prostotą i zwięzłością, stąd ich popularność.

Jako twórca treści, możesz wykorzystać elementy swojej listy postów w marketingu w mediach społecznościowych. Skopiuj i wklej przyciągające uwagę fragmenty swojej pracy wraz z linkiem na Facebooku lub Twitterze. Pokaż swoim czytelnikom prostotę i zwięzłość, jakiej mogą się spodziewać, a także wartość informacji, którą przekazujesz. To samo dotyczy e-mail marketingu. Rozważ zamieszczenie krótkiego opisu danego wpisu wraz z linkiem w kolejnym newsletterze. Ludzie są skłonni kliknąć na coś, co uważają za łatwe i szybkie do przeczytania.

 

4. PRZYCIĄGAJĄ POWRACAJĄCYCH ODWIEDZAJĄCYCH

Posty z listy są zazwyczaj informacyjne lub instruktażowe. Często przybierają formę "to-do", "how-to" i przepisów, które prowadzą czytelników przez konkretne zadanie. O ile nie mają pamięci fotograficznej, są szanse, że będą zakładki link i wrócić do niego później w trakcie ich projektu.

Ruch pochodzący od nowych odwiedzających jest bardzo ważny, ale monitorowanie i zwiększanie liczby powracających użytkowników pomoże Ci na wiele sposobów, w tym w analizie sukcesu działań marketingowych i siły Twojej marki w budowaniu lojalnej bazy klientów.

Ktoś, kto wraca na Twoją stronę, aby ponownie przeczytać konkretny post, zbudował w swojej głowie pewne skojarzenie. Zapamiętają Twoją treść jako autentycznie pomocną, zwłaszcza jeśli pomogła im ona w osiągnięciu jakiegoś zadania lub celu w realnym świecie. Raz zbudowane skojarzenie sprawi, że czytelnicy będą do Ciebie wracać, gdy będą mieli nowe problemy do rozwiązania lub nowe przepisy do wypróbowania.

 

5. POSTY Z LISTAMI ZWIĘKSZAJĄ ZAANGAŻOWANIE

Coś w postach z listami katalizuje konwersację. Są one prezentowane w sposób, który wyświetla najważniejsze informacje na dany temat, często w kolejności rankingowej, i są krótkie. To skłania nowych użytkowników sekcji komentarzy do zagłębienia się w temat w poszukiwaniu porad. Kiedy już rozbudzisz ich ciekawość, napisawszy w autorytatywnym tonie, rzucą kilka pytań w twoją stronę i prawdopodobnie rozpoczną zdrową debatę pod postem.

Odwrotna sytuacja jest również prawdziwa. Ludzie z doświadczeniem w danej dziedzinie mogą mieć problem z czymś, co uważają za brakujące. To nie tylko przyczyni się do większej ilości komentarzy i zaangażowania, ale może się okazać, że zdecydujesz się na edycję swoich treści w oparciu o krytykę.

 

6. POSTY Z LISTĄ SĄ HUBAMI DLA LINKÓW WEWNĘTRZNYCH

Posty listy pozwalają rozładować swoją komorę linków wewnętrznych. Powiedzmy, na przykład, że Twoja firma sprzedaje nasiona warzyw. Dni stają się coraz krótsze, a ogrodnicy na całej półkuli północnej zastanawiają się, co jeszcze mają czas zasiać. Postanawiasz napisać listę "10 najlepszych warzyw do wysiewu w sierpniu". Wielu czytelników z zielonymi kciukami zaczyna odwiedzać Twoją stronę w poszukiwaniu odpowiedzi. Ale te ciekawe umysły również potrzebują nasion, jeśli planują podążać za swoim pomysłem.

Idąc tym tokiem rozumowania, sensowne jest powiązanie każdej pozycji z listy z nasionami, które sprzedajesz. Czytelnicy nie tylko zdobędą informacje, których szukają, ale również otrzymają listę zakupów. Czytelnicy otrzymają odpowiedź na swoje pytanie, a Ty poprawisz SEO, skierujesz ruch na wiele stron w swojej witrynie i doświadczysz wzrostu sprzedaży.

Ale jeśli chodzi o linki wewnętrzne, nie ograniczasz się do stron produktowych. Być może napisałeś bloga o każdym z nasion warzyw, które sprzedajesz. Możesz linkować do tych stron z postów na liście, a następnie przekierować czytelników na stronę produktu z każdego bloga.

 

7. POSTY Z LISTY WYKORZYSTUJĄ SIŁĘ PERSWAZJI

Listy postów są skutecznym sposobem, aby uzyskać argument w poprzek. Zdolność do rozbicia swoich punktów, przedstawić je w sposób podsumowujący i zaznaczyć je jeden po drugim sprawia, że bardzo przekonujące formy komunikacji.

Teraz, zastosować to do domeny marketingu treści, a posty listy nagle stać się nieocenionym środkiem do uzyskania produktów poruszających. Można pisać posty listy doradzać swoim odbiorcom na "8 najlepszych sposobów korzystania ..." pewien element, na przykład. Używając naszego poprzedniego przykładu, możesz poinformować swoich klientów o "5 najlepszych powodach, dla których nasze nasiona są najlepsze z dostępnych".

Odważne ponumerowanie tych punktów pokazuje, że nie żartujesz. Przedstawienie swoich argumentów w sposób zwięzły i bezsensowny daje poczucie przejrzystości, które przyciąga klientów.

 

8. TWOI KLIENCI MOGĄ CI POMÓC

Możesz wykorzystać posty z listą jako formę badania rynku, a to nie kosztuje ani grosza. Era mediów społecznościowych oznacza, że możesz zebrać opinie tysięcy klientów w ciągu kilku godzin i za jednym kliknięciem przycisku. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy Twitter posiadają funkcje ankiet, które pozwalają twórcom treści na zbieranie kluczowych danych, które mogą pomóc w tworzeniu najlepszych postów.

Czy jesteś gotowy na kolejny przykład? Załóżmy, że jesteś właścicielem firmy produkującej piwo rzemieślnicze. Poświęcasz się przekształcaniu przestrzeni za pomocą swojego rzemieślniczego przedsięwzięcia. Dokładniej, chcesz wykorzystać terpenową moc chmielu i innych składników, aby stworzyć mieszanki, które nie są dostępne gdzie indziej. Niszowy charakter Twojego biznesu oznacza, że masz do czynienia z klientem będącym koneserem, więc możesz zadawać pytania techniczne.

Rozpuszczasz ankietę we wszystkich swoich kanałach społecznościowych, stwierdzając: "Powiedz nam, jaki jest Twój ulubiony smak chmielu!", i włączasz opcje takie jak "Cascade", "Citra", "Magnum" i inne. Nie tylko jesteś teraz świadomy dominujących gustów w swojej grupie docelowej, ale właśnie zebrałeś dane, które są potrzebne do napisania listy postów idealnie spreparowanych dla nich.

W ciągu tygodnia opublikowałeś artykuł zatytułowany "5 najpopularniejszych gatunków chmielu wśród społeczności rzemieślniczej (w kolejności)". Klienci pędzą na Twoją stronę, rozpoznając Twoją markę, a wielu z nich podąża za wewnętrznymi linkami do artykułów na Twoim blogu poświęconych poszczególnym odmianom chmielu.

 

GOTOWY, ABY WYKORZYSTAĆ MOC POSTÓW Z LISTY?

Jesteś teraz w pełni świadomy korzyści płynących z list postów. Pozostaje tylko jedno pytanie: kiedy zaczniesz je pisać? Listy postów przyniosą korzyści Twojej platformie i marce na wiele sposobów. Będziesz czerpać przyjemność z ich pisania, a Twoi klienci będą czerpać przyjemność z ich przeglądania w poszukiwaniu kluczowych informacji. Listy postów podniosą Twój wskaźnik powracających użytkowników i pomogą Ci przekonać potencjalnych klientów do dokonania zakupu.

Dają Ci również niemal nieskończoną ilość samorodków do umieszczenia w mediach społecznościowych, a Ty możesz wykorzystać te same platformy do zainspirowania przyszłych postów, które przemawiają do Twojego rynku docelowego. Porozmawiaj o wygranej!